Message Board

Message Board ( REQUIRED )

Plainte

J’ai pris la peine de commander un taxi Atlas la veille d’un départ à l’aéroport à 7h30 du matin Le taxi qui m’a pris avec 15min de retard ce matin, m’informe qu’il a été avisé du pickup à 7h36 ce matin.
Je stresse et bien que j’avais un peu d’avance je risque fort de manquer mon vol.
Question: est-ce ça sert à quelque Chose de sécuriser un taxi la veille d’un départ?
Question 2: Pourrait-t-on réserver un taxi pour plus tôt que nécéssaire et le faire patienter 15minutes… s’il est à l’heure?

Joseph Hillel
514 992-7576

Plainte

J’ai pris la peine de commander un taxi Atlas la veille d’un départ à l’aéroport à 7h30 du matin Le taxi qui m’a pris avec 15min de retard ce matin, m’informe qu’il a été avisé du pickup à 7h36 ce matin.
Je stresse et bien que j’avais un peu d’avance je risque fort de manquer mon vol.
Question: est-ce ça sert à quelque Chose de sécuriser un taxi la veille d’un départ?
Question 2: Pourrait-t-on réserver un taxi pour plus tôt que nécéssaire et le faire patienter 15minutes… s’il est à l’heure?

Joseph Hillel
514 992-7576
http://www.pabrand.com/brand-121.html

Food delivery

Hi
Always very happy of your services but this time, Major problem happen, we send for 300$ food From 5999 Monkland tto our client at 365 Chester, the cab driver spelt the boxes in her vestibule , soup etc…
Our client is requesting a complete replacement…
We call at your cie. At 8:30 and spoke with an arrogant person « «customer service «  I guess .
Instead of trying to helping, was just very rude apparently his name is Scott
We are very disappointed by what happened and by the attitude of the person we talk to
Let me know how you want to fix this
Regards
Dan 514-484-4663

Dan
514-484-4653

Food delivery

Hi
Always very happy of your services but this time, Major problem happen, we send for 300$ food From 5999 Monkland tto our client at 365 Chester, the cab driver spelt the boxes in her vestibule , soup etc…
Our client is requesting a complete replacement…
We call at your cie. At 8:30 and spoke with an arrogant person « «customer service «  I guess .
Instead of trying to helping, was just very rude apparently his name is Scott
We are very disappointed by what happened and by the attitude of the person we talk to
Let me know how you want to fix this
Regards
Dan 514-484-4663

Dan
514-484-4653